Dlaczego troska o klienta ma duże znaczenie na postrzeganie danej firmy przez klientów ?
W programie m.in:
- Dlaczego troska o klienta ma duże znaczenie na postrzeganie danej firmy przez klientów ?
- Klasyfikacja klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
- Wpływ wyglądu pracownika i jego otoczenia na ocenę firmy z punktu widzenia klienta,
- O ośmiu obszarach relacji z klientem,
- Przykłady najczęściej używanych zwrotów grzecznościowych,
- Znaczenie telefonicznych działów obsługi klienta (call center) na postrzeganie firmy przez klientów,
- Sześć kroków w radzeniu sobie z trudnymi klientami,
- Zastosowanie odpowiednich rozwiązań organizacyjnych.
Co daje udział w warsztacie:
- Wymaganą w firmie wiedzę, dlaczego troska o klienta ma duże znaczenie na postrzeganie danej firmy przez klientów,
- Wiedzę o najczęściej stosowanych przez firmy technikach profesjonalnej obsługi klienta,
- Zaplecze teoretyczne potrzebne do przygotowania założeń o klasyfikacji klientów w danej firmie,
- Rzetelną wiedzę o możliwych korzyściach z wdrożenia profesjonalnie działającego działu obsługi klienta,
- Umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami,
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu on-line:
- Osoby, które pragną poznać powody, cele i motywacje wprowadzanego programu kultury organizacyjnej zorientowanej na Klienta.
- Specjaliści działów Customer Service, Customer Care
W programie zaplanowano zarówno wykłady i prezentacje, jak też dyskusje, konsultacje i ćwiczenia.
Czas trwania szkolenia on-line: - 8 godzin wykładowych
- Wykłady 4 godzin,
- Ćwiczenia 4 godzin.
Konspekty/materiały są wysyłane drogą e-mailową na indywidualną skrzynkę pocztowa słuchacza