Kontakt z klientem - obsługa klienta
CEL:
- Zapoznanie uczestników z wymaganiami i oczekiwaniami oraz profesjonalną obsługą klienta,
- zapoznanie uczestników z czynnikami mającymi wpływ na jakość kontaktów (pierwsze wrażenie, znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej),
- zapoznanie uczestników z systemem obsługi klienta
PROGRAM:
- Skuteczne porozumiewanie się z klientem (wykorzystanie osobistego potencjału i doświadczenia w kontaktach z klientami, zasady komunikacji budujące klimat współpracy, wpływ "mowy ciała" na wiarygodność przekazu, rola i rodzaje pytań handlowych, bariery komunikacyjne w kontakcie z klientem)
- Charakterystyka typowych klientów (osobowościowy profil klientów, kategorie klientów i ich preferencje, stali klienci - wpływ różnych stylów sprzedaży na pozyskanie i utrzymywanie stałych klientów)
- Etapy efektywnej wizyty handlowej (nawiązanie kontaktu z klientem, diagnoza potrzeb klienta, skuteczna prezentacja ofert firmy, sposoby radzenia sobie z wątpliwościami, obiekcjami klientów, finalizowanie sprzedaży).
- Techniki wpływu (zasada wzajemności, zasada konsekwencji, zasada słuszności społecznego dowodu, zasada maksymalizacji własnego interesu).
- Trudny klient w pracy (empatia, czyli jak "wejść w skórę klienta", sposoby radzenia sobie z trudnymi wypowiedziami klientów).
WYKŁADOWCY: Doświadczeni trenerzy i menedżerowie z wieloletnią praktyką w realizacji zajęć - specjalizujący się
FORMA ZAJĘĆ: Warsztaty i ćwiczenia: pod kątem specyfiki pracy uczestników - przy aktywnym udziale
(praca z kamerą, analiza inscenizowanych sytuacji, testy).
Zgłoszenia na podstawie wypełnionych kart zgłoszeniowych (przesłanych pocztą lub faxem)