Kultura organizacyjna zorientowana na klienta.
W programie m.in:
- Co to jest kultura organizacyjna zorientowana na Klienta i czemu służy ?,
- Jakie instrumenty są potrzebne, przy których można wykorzystać wiedzę i 'know-how' pracowników i jednocześnie osiągnąć nadrzędne cele firmy ?,
- Jakie cechy należy uwzględnić przy 'ocenie zlecenia klienta' ?,
- Stosowane trendy w programach związanych z kulturą organizacyjną w firmach.
- Zastosowanie odpowiednich rozwiązań organizacyjnych,
- Obszar działalności w kulturze organizacyjnej zorientowanej na Klienta,
- Budowanie kultury ukierunkowanej na klienta,
- W czym przejawia się kultura zorientowana na klienta ?
- Co firma powinna zrobić, gdy zarząd zauważy, że kultura organizacyjna zorientowana na klientów firmy jest zachwiana, lub, gdy jest spadek jest wciąż nasilający się ?
- Cztery sposoby restrukturyzacyjne, stosowane w firmach o wysokiej kulturze organizacyjnej: reenginnering, outsourcing, lean managment oraz outplacement.
Co daje udział w warsztacie:
- Praktyczną umiejętność zaplanowania wyróżniającego się programu związanego z kulturą organizacyjną zorientowaną na Klienta dostosowaną do konkretnej firmy,
- Wiedzę o najczęściej stosowanych przez firmy praktykach tworzenia programów kultury organizacyjnej zorientowana na Klienta,
- Zaplecze teoretyczne potrzebne do przygotowania programu,
- Rzetelną wiedzę o możliwych korzyściach z wdrożenia programu kultury organizacyjnej zorientowanej na Klienta,
- Umiejętność oceny efektów,
- Wiedzę o korzyściach z wprowadzonego programu kultury organizacyjnej zorientowanej na Klienta.
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu on-line:
- Osoby, które pragną poznać powody, cele i motywacje wprowadzanego programu kultury organizacyjnej zorientowanej na Klienta.
- Specjaliści ds. Human Resources,
- Osoby odpowiedzialne za wdrożenie, zarządzanie i rozwój wprowadzonego programu kultury organizacyjnej zorientowanej na Klienta.
- Warsztat przeznaczony jest dla specjalistów i managerów planujących wprowadzenie programu kultury organizacyjnej zorientowanej na Klienta.
W programie zaplanowano zarówno wykłady i prezentacje, jak też dyskusje, konsultacje i ćwiczenia.
Czas trwania szkolenia on-line: - 14 godzin wykładowych
- Wykłady 8 godzin,
- Ćwiczenia 6 godzin.
Konspekty/materiały są wysyłane drogą e-mailową na indywidualną skrzynkę pocztowa słuchacza