System Zarządzania Jakością w administracji publicznej
PROGRAM:
- Zarządzanie usługami o charakterze publicznym. Jakość w zarządzaniu gminą i urzędem administracji publicznej.
- Zarządzanie jakością i zapewnienie jakości - rozumienie wymagań norm ISO 9000, 2000 w aplikacji dla urzędu administracji publicznej
- Podejście procesowe w administracji publicznej - definiowanie i mapowanie procesu świadczenia usługi publicznej
- Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie i gminie
- Audity jakości - audit systemu, audit procesu
- Wybrane metody doskonalenia pracy urzędu administracji publicznej
CZAS TRWANIA: Jedna sesja sobotnio - niedzielna ok. 13 godzin
OCENA SKUTECZNOŚCI SZKOLENIA: test sprawdzający z zaliczeniem części teoretycznej - wykładów, rozliczenie prac projektowych po każdym zajęciu warsztatowym, ocena szkolenia przez uczestników
Wykładowca: Barbara Pytko pracownik naukowo-dydaktyczny Akademii Morskiej w Gdyni, doktorantka Uniwersytetu Jagiellońskiego, wykładowca zarządzania jakością, praktyka w zakresie wdrażania systemów jakości, publikacje
Zgłoszenia na podstawie wypełnionych kart zgłoszeniowych (przesłanych pocztą lub faxem)